Arkhtide: TCG

Mi a csoda lesz az Arkhtide: TCG?


Kártyajáték

Az Arkhtide egy folyamatosan bővülő, gyűjtögethető kártyajáték, ahol kezdődobozok és boosterek formájában építgetheted csapatodat, mindezt évente legalább három release keretein belül.

Egy az egy ellen

Az Arkhtide játékaiban kettő játékos küzd meg egymással a pusztuló világ legfontosabb erőforrásáért, a Pure Arkhé-ért.

Egy meccs 20-40 percet vesz igénybe, ami általában 2 vagy 3 kört jelent. Ezekben a körökben a játékosok erősítést hívhatnak a pályára Seekerük mellé, támadhatnak, felszereléseket és képességeket használhatnak, illetve mozoghatnak a pályát alkotó három terület között.

Hosszú élettartam

Az Ascent modellje hosszú távra van kialakítva és tervezve, legalább harmadéves új megjelenésekkel és éves versenyekkel, rendezvényekkel, folyamatosan fejlődő és haladó világgal és történettel.

Nyelv

Az Ascent kezdetben csak angol nyelven fog megjelenni Európában és Észak-Amerikában. Később még bármi előfordulhat, de jelenleg nincs tervben magyar nyelv.

Megjelenés

Amint készen lesz. Az Ascent egy roppant nagy projekt, ami rengeteg tervezéssel, teszteléssel, grafikai munkával jár. Jelenlegi célunk a Kickstarter kampány indítására 2025. tavaszán, viszont a változtatás jogát fenntartjuk. Jelenleg a játék minősége és élvezhetősége mindennél fontosabb a számunkra.

A Játék célja

Az Ascent egy skirmish kártyajáték, amiben a játékosnak kettő győzelmi kondíció közül kell bármelyiket előbb teljesítenie ellenfelénél.

Vagy kontrollra törekszik, hogy minél több Pure Arkhét gyűjtsön és először szerezzen 7 Arkhét a 3 változó helyszínen.

Vagy folyamatos pusztítással megpróbálja megtörni az ellenséges Seeker Willpower-ét, amivel az az Arkhtideban tartja egységeit.

A világ

Az Ascent egy posztapokaliptikus, sötét fantasy világban játszódik, amit az istenek halálra ítéltek és elzártak a körforgástól, hogy sorvadjon és pusztuljon el. Míg a bent ragadt Archonok az emberiséget felhasználva vagy felemésztve próbálnának hatalmat szerezni és menekülni innen, addig az emberek a túlélésért küzdenek.

A Frakciók

A játék megjelenésekor négy frakció egy-egy alfrakciója lesz elérhető, mindegyik saját átfogó mechanikával.

Roseborne Empire: Justicae.
A régi világ romjaira épült új birodalom inkvizíciója, ami az emberiséget hivatott védeni az Arkhé (mágia) túlhasználásától.

Scarlet Legacy: Bastion. Az Archonokat vadászó, de mégis az ő hatalmukat használó titokzatos szekta lovagjai.

Wilderness: (nem bejelentett). A bolygó (Réa) lelkének saját akaratából született természet és annak őrzői.

(Nem bejelentett): (Nem bejelentett).

A Hősök

Megjelenéskor minden Frakció egy-egy Seekerrel fog rendelkezni, akik alfrakciókként működnek, és bár később majd használhatják a teljes frakció repertoárját, saját egységeiknek sokkal több bónuszt és extra mechanikát biztosítanak.

A Hősök, Seekerek olyan speciális emberek, akik képesek érzékelni a pusztuló világ megrepedt héján át beszűrődő teremtési energiát, a Pure Arkhét, és ezekből az ideiglenes repedésekből begyűjteni azt.
Emellett ők az egyetlenek, akik képesek anélkül belépni az Arkhtide-ba, hogy teljesen elvesztenék az eszüket, vagy meghalnának. Emiatt, saját akaratukat kiterjesztve óvják a velük együtt belépőket.

Keress minket bátran!


Ötleted van? Mi mindig kíváncsiak vagyunk!

Keress minket bátran ötleteiddel, meglátásaiddal, legyenek azok saját játékok, regények, vagy bármi más, ami a munkánkat, a kiadót érinti!

ÍRJ NEKÜNK